۲-۳-۴- دیدگاه استاو و سالانسیک (۱۹۷۷).. ۱۴
۲-۳-۵- -الگوی آنجل و پری….. ۱۵
۲-۳-۶- الگوی مایر و شورمن…. ۱۵
۲-۳-۷- -دیدگاه هارتمن و بمیکز… ۱۵
۲-۳-۸- دیدگاه بالفور و وکسلر… ۱۶
۲-۳-۹- الگوی مودی و همکاران…. ۲۱
۲-۳-۱۰- الگوی سه جزئی آلن و مایر… ۲۱
۲-۴- فرآیند ایجاد تعهد سازمانی: ۲۲
۲-۴-۱- اریلی و چاتمن…. ۲۲
۲-۴-۲- مارتین و نیکولز… ۲۳
۲-۵- نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی: ۲۳
۲-۶- عوامل مؤثر بر تعهدسازمانی: ۲۴
۲-۶-۱- دیدگاه استرون…. ۲۴
۲-۶-۲- دیدگاه استیرز، پورتر و مودی….. ۲۵
۲-۶-۳- مودی و همکاران…. ۲۵
۲-۷- تعاریف کیفیت زندگی کاری.. ۲۷
۲-۷-۱- تعریف ولش……. ۲۷
۲-۷-۲- دیدگاه وک چیو… ۲۷
۲-۷-۳- تعاریف فارکوهر… ۳۰
۲-۸- ضرورت و اهداف کیفیت زندگی کاری.. ۳۰
۲-۹- الگوهای کیفیت زندگی کاری: ۳۱
۲-۹-۱- الگوی توماس…… ۳۱
۲-۹-۲- الگوی والتون…. ۳۱
۲-۹-۳- الگوی کاسیو… ۳۲
۲-۹-۴- الگوی هریکو مک بوی….. ۳۲
۲-۹-۵- الگوی مورتون…. ۳۳
۲-۱۰- راههای بهبود کیفیت زندگی کاری.. ۳۳
۲-۱۱- عوامل موثر در کاهش کیفیت زندگی کاری.. ۳۵
۲-۱۲- مدلهای تعارض کار-خانواده: ۳۷
۲-۱۲-۱- مدل اول: چهار دسته نظریه مدلهای عمومی…. ۳۸
۲-۱۲-۲- مدلهای مبتنی بر حمایت اجتماعی…. ۴۳
۲-۱۲-۳- مدل های مبتنی بر تقاضاها و انتظارات نقش کاری و خانوادگی…. ۴۴
۲-۱۳- پیشینه پژوهش: ۴۵
۲-۱۳-۱- پژوهشهای داخلی:. ۴۵
۲-۱۳-۲- پژوهشهای خارجی:. ۴۹
۲-۱۴- خلاصه فصل.. ۵۲
۳-. مواد و روش پژوهش
۳-۱- مقدمه ………………………….۵۴
۳-۲- روش پژوهش… ۵۴
۳-۳- جامعه آماری و روش نمونهگیری و روش اجرا ۵۴
۳-۴- ابزارهای جمع آوری اطلاعات.. ۵۴
۳-۴-۱- پرسشنامه تعهدسازمانی آلن و مایر (۱۹۹۱).. ۵۴
۳-۴-۲- پرسشنامه تعارض کار-خانواده (نت مه یر،۱۹۹۶).. ۵۵
۳-۴-۳- پرسشنامه کیفیت زندگی کاری:. ۵۶
۳-۵- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات.. ۵۶
۴-. نتایج و یافته های پژوهش
۴-۱- مقدمه…….. ۵۸
۴-۲- اطلاعات توصیفی.. ۵۸
۴-۳- یافته های استنباطی.. ۶۲
۵-. نتیجه گیری و بحث
۵-۱- مقدمه………….. ۷۰
۵-۲- بحث در مورد یافته های پژوهش… ۷۰
۵-۲-۱- سؤالات پژوهش……. ۷۰
۵-۲-۲- فرضیه های پژوهش……. ۷۲
۵-۳- محدودیتها ۷۳
۵-۴- پیشنهادها ۷۳
۵-۴-۱- پیشنهادهای پژوهشی…. ۷۳
۵-۴-۲- پیشنهادهای کاربردی….. ۷۳
فهرست جداول
۲-۱-جدول تعاریف تعهدسازمانی………………………………………………………………………………………….۱۱
۲-۲-ابعاد تعهد سازمانی از دیدگاه آرجریس…………………………………………………………………………………………………………………………۱۳
۲-۳-نتایج مطلوب و نامطلوب تعهد سازمانی در سطح فرد، گروه و سازمان………………………………………………………………………..۲۴
۳-۱-مقدار پایایی پرسشنامه تعهد سازمانی……………………………………………………..۵۳
۳-۲-پایایی پرسشنامه تعارض کار-خانواده……………………………………………………………………………….. ۵۴
۳-۳-پایایی پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون………………………………………………………………………………………………………………۵۴
۴-۱-فراوانی و درصد فراوانی سن آزمودنیها………………………………………………………………………………………………………………………..۵۶
۴-۲-فراوانی و درصد فراوانی سطح تحصیلات آزمودنیها…………………………………………………………………………………………………….۵۷
۴-۳-فراوانی و درصد فراوانی سابقه آزمودنیها…………………………………………………………………………………………۵۷
۴-۴-میزان تحصیلات بر اساس سابقهی آزمودنی ها…………………………………………………………………………………………………………….۵۸
۴-۵-میزان سن بر اساس سابقهی آزمودنیها……………………………………………………………………………………………………………………….۵۸
۴-۶-میزان سن بر اساس تحصیلات آزمودنی ها…………………………………………………………………………………………………………………..۵۹
۴-۷-آزمون t تک نمونه ای تعهد سازمانی و مولفههای آن…………………………………………………………………………………………………..۵۹
۴-۸-آزمون t تک نمونه ای تعارض کار-خانواده و خانواده-کار…………………………………………………………………………………………….۶۰
۴-۹-آزمون t تک نمونه ای کیفیت زندگی کاری و ابعاد آن………………………………………………………………………………………………. ۶۰
۴-۱۰همبستگی بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………….. ۶۱
- ۹۹/۰۹/۰۳