۱-۲) اهمیت و ضرورت تحقیق
تحقیقات نشان میدهند که دریافت خدمات با کیفیت مطلوب، ارتباط موثر با مشتری، تصویر برند، رفتار به روشی مثبت، تصویر شرکت، و تبلیغات شفاهی مثبت، بر تصمیم و قصد خرید مشتریان تأثیر میگذارد. هتلهایی که از سطوح بالاتر رضایت و وفاداری مشتریان برخوردارند همواره توانمندتر و در بلندمدت موفقترند. بر این اساس بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری، شناسایی نقاط قوت و ضعف از دیدگاه مشتریان، تعیین شاخصهای رضایت مشتریان و اندازهگیری میزان
رضایت مشتری از اهمیت
غیرقابل انکاری برخوردار میباشند. با توجه به اینکه ارائه خدمات هتلداری یکی از ضرورتهای عمده در ارتباط با توسعه خدمات گردشگری به شمار میرود و جلب رضایت مشتریان در صدر اولویتها قرار دارد و نیز با توجه به اهمیت و ضرورت رضایت و وفاداری مشتریان، بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان(گردشگران) از هتلها، در افزایش رضایت و وفاداری آنها، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
با توجه به اهمیت این موضوع و از سوی دیگر اینکه هنوز پژوهش جامع و علمی در این زمینه در رابطه با بازاریابی خدمات هتلداری در جزیره کیش انجام نشده بنابراین ضرورت انجام این پژوهش نیز آشکار
می گردد.
تعداد صفحه :۱۸۳
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
- ۹۹/۰۲/۱۷