سایت تخصصی پایان نامه های دانشگاهی

سایت تخصصی بررسی پایان نامه های دانشگاهی

سایت تخصصی پایان نامه های دانشگاهی

سایت تخصصی بررسی پایان نامه های دانشگاهی

پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

  • ۰
  • ۰

 

7-2-1-1.دانش هوش فرهنگی: 20

7-2-1-2 انگیزش هوش فرهنگی: 20

7-2-1-3 رفتار هوش فرهنگی: 20

7-2-1-4 استراتژی هوش فرهنگی: 20

8-2هوش چندگانه: 20

8-2-1هوش زبانی/ کلامی: 20

8-2-2.هوش منطقی ریاضی: 21

8-2-3.هوش موسیقیایی/ موزون: 21

8-2-4.هوش بصری/ فضایی: 21

8-2-5هوش بدنی/ جنبشی: 21

8-2-6هوش میان فردی: 21

8-2-7هوش درون فردی: 21

8-2-8.هوش طبیعت گرایی: 22

8-2-9.هوش هستی گرایی: 22

9-2هیجان. 22

9-2-1هیجان دارای چهاربخش زیر است: 23

9-2-1-1بخش بیانی و حرکت: 23

9-2-1-2 بخش ترکیبی: 23

9-2-1-3 بخش تنظیمی: 23

9-2-1-4 بخش تشخیصی و پردازش: 23

9-2-2انواع هیجان. 23

9-2-2-1  اکمن و فریستن شش هیجان جهانی را تعیین کردند: 24

9-2-2-2واتسون،رفتارگرای معروف،معتقد بودکه در کودکان فقط سه هیجان اساسی وجود دارد: 24

9-2-2-3  لازاروس هیجان ها را در دو گروه دسته بندی میکند: 24

10-2 هیجان های مثبت: 24

10-2-1شادی. 24

 

 

10-2-2 خوش بینی و امید. 25

10-2-3علاقه 25

10-2-4.عشق. 25

11-2 هیجان های منفی: 25

11-2-1 ترس.. 25

11-2-2خشم. 25

11-2-3 نفرت.. 25

11-2-4 غم. 26

11-2-5 احساس گناه و شرمساری. 26

11-2-6 استرس.. 26

12-2تعریف هوش هیجانی. 26

13-2تاریخچه هوش هیجانی. 27

13-2ویژگیهای هوش هیجانی. 28

13-2-1مفهومی: 28

13-2-2 تعاملی : 28

13-2-3 رشد: 28

14-2توانائیهای هوش هیجانی. 28

14-2-1ادراک،ارزیابی و بیان هیجان: 29

14-2-2 تنظیم وکنترل هیجان: 29

14-2-3 بهره گیری از هیجان: 29

15-2مزایای هوش هیجانی. 29

16-2هوش هیجانی سازمانی. 30

17-2دیدگاه ها در مورد هوش هیجانی. 31

17-2-1 هوش هیجانی از دیدگاه سالووی ومایر. 31

17-2-1-1 ارزیابی و ابراز هیجان : 31

17-2-1-2 تنظیم هیجان در خود و دیگران : 31

 

 

17-2-1-3بهره برداری از هیجان: 31

17-2-1-3-1 آگاهی هیجانی: 31

17-2-1-3-2 تسهیل هیجانی: 32

17-2-1-3-3 شناخت یا ادراک هیجانی: 32

17-2-1-3-4 کنترل هیجانی: 32

18-2هوش هیجانی از دیدگاه بار-آن. 32

18-2-1 مؤلفه های درون فردی. 33

18-2-2 مؤلفه های میان فردی. 34

18-2-3 مؤلفه سازگاری. 34

18-2-3-1آزمون واقعیت: 34

18-2-3-2 انعطاف پذیری: 34

18-2-3-3 حل مسئله: 34

18-2-3-4 مؤلفه مدیریت استرس.. 34

18-2-3-4-1 تحمل استرس: 34

18-2-3-4-2کنترل تکانه: 34

19-2 هوش هیجانی از دیدگاه کوپر. 35

19-2-1 زمینه هیجانی : 35

19-2-2 صلاحیت هیجانی : 35

19-2-3ژرفای هیجانی : 35

19-2-4 معجزه هیجانی : 35

20-2 هوش هیجانی از دیدگاه گلمن. 36

20-2-1 خودآگاهی: 38

20-2-1-1 خودآگاهی عاطفی: 38

20-2-1-2 خودارزیابی صحیح: 39

20-2-1-3 اعتماد به نفس: 39

20-2-2 خودمدیریتی: 39

 

 

20-2-2-1 خودکنترلی: 39

20-2-2-2 قابلیت اعتماد: 40

20-2-2-3 وظیفه شناسی: 40

20-2-2-4 انعطاف پذیری: 40

20-2-2-5 بهینه سازی: 40

20-2-2-6 نوآوری: 40

20-2-3 آگاهی اجتماعی: 41

20-2-3-1 همدلی: 41

20-2-3-2 خدمت محوری: 41

20-2-3-3 آگاهی سازمانی: 41

20-2-4 مدیریت روابط: 41

20-2-4-1 کمک به رشد دیگران: 42

20-2-4-2 نفوذ: 42

20-2-4-3 ارتباطات: 42

20-2-4-4 مدیریت تعارض: 42

20-2-4-5 رهبری الهامی: 43

20-2-4-6 تاثیرپذیری از تغییرات: 43

20-2-4-7 ایجاد تعهد: 43

20-2-4-8 مشارکت و کار تیمی: 43

21-2انگیزش شغلی: 43

22-2نظریه های انگیزش: 44

22-2-1نخستین نظرات انگیزش.. 44

22-2-1-1مدل سنتی. 44

22-2-1-2مدل روابط انسانی. 45

22-2-1-3مدل منابع انسانی. 45

23-2نظریه های معاصر انگیزش.. 47

 

 

23-2-1 نظریه‌های محتوایی: 47

23-2-2نظریه سلسه مراتب نیازها: 48

23-2-3 نظریه انگیزش و بهداشت روانی : 51

23-2-3-1نظریه دوساحتی انسان،نظریهXوY : 52

23-2-3-2نظریه نیازهای سه گانه ملک کللند : 54

23-2-3-3نظریه نیازهای زیستی،تعلق و رشد: 55

23-2-4 نظریه های فرآیندی: 55

23-2-4-1نظریه انتظار: 56

23-2-4-2تئوری انتظار و عدالت: 56

23-2-4-3نظریه برابری: 57

23-2-4-3نظریه اسناد: 57

23-2-4-4نظریه هدف گذاری: 58

24-2 نظریه های تقویت یا شرطی کردن عامل. 58

24-2-1تقویت مثبت: 58

24-2-2تقویت منفی یا پرهیز: 59

24-2-3 تنبیه: 59

24-2-4خاموش سازی یا چشم پوشی: 59

25-2بکارگیری نظریات انگیزش.. 60

26-2فنون انگیزش و کاربرد آنها در سازمان. 62

27-2پاداش مالی و پولی. 62

28-2انگیزش از طریق طراحی شغل. 62

28-2-1اغتنای شغلی: 63

28-2-2گسترش شغلی: 63

28-2-2-1گردش شغلی: 63

28-2-2-2مدل خصوصیات ویژه شغل : 63

28-2-2-3مهندسی شغل: 64

 

 

29-2تعدیل کار هفتگی. 64

30-2شناور ساختن ساعات کار 65

31-2هدف گذاری. 65

31-2-1اشتراک مساعی. 65

31-2-2اصلاح رفتار 66

31-2-3عدالت در پرداختها 66

32-2خودآگاهی هوش هیجانی و انگیزش شغلی: 66

33-2خودمدیریتی هوش هیجانی و انگیزش شغلی: 67

34-2آگاهی اجتماعی هوش هیجانی و انگیزش شغلی: 68

35-2مدیریت روابط هوش هیجانی و انگیزش شغلی: 69

36-2پیشینه تحقیق. 70

36-2-1 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 70

36-2-2 تحقیقات انجام شده در داخل کشور 74

فصل سوم 84

متدولوژی تحقیق. 84

3-1 مقدمه 85

3-2 بررسی نوع پژوهش… 86

3-3 روش تحقیق. 86

3-4 متغیرهای تحقیق. 86

3-4-1متغیرمستقل. 87

3-4-2 متغیروابسته 87

3-5 جامعۀآماری. 87

3-6 نمونه آماری و روش نمونه گیری. 87

3-7 قلمرو تحقیق. 90

3-8 روش های گردآوری اطلاعات.. 88

3-8-1  روش کتابخانه ای. 89

3-8-2 پرسشنامه 89

3-8-3- مصاحبه 92

3-9 روایی (اعتبار ) پرسشنامه 90

3-10 پایایی ( قابلیت اعتماد ) پرسشنامه 91

فصل چهارم 92

تجزیه و تحلیل داده های آماری. 92

4-1مقدمه 93

4-2توصیف آماری سؤالات پرسشنامه 94

4-3 بخش دوم : 97

4-3-2تجزیه وتحلیل استنباطی داده های آماری( آزمون آماری فرضیه های تحقیق ) 98

4-3-3بررسی میزان ارتباط ابعاد هوش هیجانی نمایندگان و انگیزش آنان در بیمه کارآفرین کاشان. 101

فصل پنجم. 102

نتیجه گیری و پیشنهادات.. 102

5-1مقدمه: 103

5-2نتیجه گیری. 103

5-3پیشنهادها 105

5-3-1 پیشنهادها در راستای نتایج تحقیق: 105

5-3-1-1 تقویت خودآگاهی نمایندگان: 105

5-3-1-2 افزایش مهارت خودمدیریتی نمایندگان: 106

5-3-1-2 تقویت سطح آگاهی اجتماعی : 106

5-3-1-3 تقویت مهارت های ارتباطی نمایندگان (مدیریت روابط): 107

5-3-2 پیشنهادها برای محققان آتی: 107

ضمائم ……………………………………………………………………………………………………… 108

منابع و مآخذ. 112

منابع فارسی. 113

منابع انگلیسی. I

Abstract III

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1…………………………………………………………………………………………………………………….. 37

جدول 2-2…………………………………………………………………………………………………………………….. 38

جدول 2-3…………………………………………………………………………………………………………………….. 46

جدول 2-4…………………………………………………………………………………………………………………….. 50

جدول2-5……………………………………………………………………………………………………………………… 53

جدول2-6……………………………………………………………………………………………………………………… 54

جدول2-7……………………………………………………………………………………………………………………… 60

جدول2-8……………………………………………………………………………………………………………………… 61

جدول 4-1…………………………………………………………………………………………………………………….. 94

جدول4-2……………………………………………………………………………………………………………………… 94

جدول4-3……………………………………………………………………………………………………………………… 95

جدول4-4……………………………………………………………………………………………………………………… 95

جدول4-5……………………………………………………………………………………………………………………… 96

جدول4-6……………………………………………………………………………………………………………………… 97

جدول 4-7……………………………………………………………………………………………………………………………………. 98

جدول4-8……………………………………………………………………………………………………………………………………….98

جدول4-9……………………………………………………………………………………………………………………………………….99

جدول4-10……………………………………………………………………………………………………………….. …100

جدول 4-11 ………………………………………………………………………………………………………………………………..101

جدول5-1…………………………………………………………………………………………………………………………………. .104

فهرست اشکال و نمودار

شکل 2-1………………………………………………………………………………………………………………………. 17

شکل 2-2………………………………………………………………………………………………………………………. 33

نمودار 2-1…………………………………………………………………………………………………………………….. 36

 

 

 

چکیده

هوش هیجانی موضوعی است که سعی در تشریح و تفسیر جایگاه هیجان ها ، احساسات و توانمندی های انسان دارد . با توجه به این که هوش هیجانی ، توان استفاده از احساس و هیجان خود و دیگران در رفتار فردی و گروهی در راستای دستیابی به بیشترین مطلوبیت است. براین اساس اشخاصی که از هوش هیجانی بالایی برخوردار هستند، در زمینه شناخت هیجانات خود و دیگران و کنترل این هیجانات در سطح بالایی قرار دارند. بنابراین تلفیق دانش و توانائیهای علمی و تجربی و توانائیهای هیجانی می تواند در دستیابی افراد به اهداف شان کارساز و مفید باشد.هدف این تحقیقبررسی رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کارآفرین – شعبه کاشانمی باشد. این تحقیق با درنظر داشتن عناصر هوش هیجانی و انگیزش شغلی و طرح فرضیه هایی بر اساس این عناصر و با جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای و اسناد و مدارک و تکمیل و گردآوری پرسشنامه در جامعه آماری با بهره گرفتن از نرم افزارهای آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که همه فرضیات این تحقیق تائید شده است.

 

واژه های  کلید ی :  هوش  هیجانی  ، انگیزش  شغلی ، بازاریابان فروش ،‌بیمه کار آفرین

 

 

1-1مقدمه

مبحث هوش هیجانی یکی از موضوعات جدید در عرصه روانشناسی است و به دلیل جنبه های جذاب و گسترده آن در دهه های اخیر علاوه بر روانشناسان و روانپزشکان، توجه صاحب نظران رشته های مختلف از جمله سازمان و مدیریت را به خود جلب کرده است. درباره این موضوع مطالب، مقالات، تحقیقات و کتابهای زیادی در چند سال اخیر به چاپ رسیده است.در بیشتر این مطالعات، بر این موضوع تاکید شده است که هوش هیجانی به عنوان عامل تعیین کننده موفقیت افراد در زندگی  و به عبارتی به عنوان اساس و سنگ بنای موفقیت انسان ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

هوش هیجانی ، اصطلاح فراگیری است که مجموعه گسترده ای از مهارت ها و خصوصیات فردی را در برگرفته و معمولاً به آن دسته مهارتهای درون فردی و بین فردی اطلاق میگردد که فراتر از حوزه مشخصی از دانش های پیشین ، چون هوش و مهارت های فنی یا حرفه ای است . هوش هیجانی از آخرین مباحث متخصصین در خصوص درک تمایز بین منطق و هیجان بوده و برخلاف مباحث اولیه در اینجا ، فکر و هیجان به عنوان موضوعاتی برای سازگاری و هوش مندی تلقی شده است( سبحانی نژاد و یوزباشی ، 1387 ، 9 ).

هوش هیجانی موضوعی است که سعی در تشریح و تفسیر جایگاه هیجان ها ، احساسات و توانمندی های انسان دارد . با توجه به این که هوش هیجانی ، توان استفاده از احساس و هیجان خود و دیگران در رفتار فردی و گروهی در راستای دستیابی به بیشترین مطلوبیت است. براین اساس اشخاصی که از هوش هیجانی بالایی برخوردار هستند، در زمینه شناخت هیجانات خود و دیگران و کنترل این هیجانات در سطح بالایی قرار دارند. بنابراین تلفیق دانش و توانائیهای علمی و تجربی و توانائیهای هیجانی می تواند در دستیابی افراد به اهداف شان کارساز و مفید باشد.

 

1-2بیان مسئله

یکی از عواملی که رفتار سازمانی فرد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد “هوش هیجانی” است. مفهوم هوش هیجانی ابتدا در سال 1990 توسط “پیترسالووی وجان مایر” مطرح شده که بیان می کند هوش هیجانی نوعی پردازش اطلاعات عاطفی است که شامل ارزیابی صحیح عواطف در خود ودیگران ، ابراز مناسب عواطف و تنظیم سازگارانه عواطف است .(مایر و سالووی سال1993 به نقل از نصراله پور،1386).

هوش هیجانی (EQ) از نظر مایر و سالووی تنها یک ویژگی مثبت نیست بلکه مجموعه ای از تواناییهای استدلالی و هیجانی متمایز است و نسبت به هوش اجتماعی توجهی بیشتر به مسائل اساسی ، هیجانی و فرونشاندن مشکلات شخصی و اجتماعی افراد دارد. افراد دارای هوش هیجانی بالا در داشتن رضایت بیشتر از زندگی ، بهره مندی از محیط خانوادگی و شریک شدن در احساسات اطرافیان نسبت به دیگران متفاوتند و معمولا افرادی منظم، خونگرم، موفق ، با انگیزه و خوش بین هستند.(جان مایر2000به نقل از سالاسکی وگا تهرایت،2003).

انگیزش شغلی در مدیریت و ادبیات علوم رفتاری عامل مهمی در روابط بین افراد و سازمانها
می باشد. گرچه تعاریف متعددی توسط صاحب نظران حوزه علوم رفتاری ارائه شده است ولی اختلاف نظر در زمینه تعریف انگیزش شغلی وجود ندارد و در تمامی تعاریف انگیزش شغلی سه عامل اعتقاد به اهداف و ارزشهای سازمان و تمایل به تلاش شدید و خواست عمیق ادامه عضویت در سازمان وجود دارد(Meyer & Allen,1997, pp.67-69).بحث وبررسی در خصوص ارضای نیازها وعوامل دلگرمی و اثربخشی بیشتر کارکنان وایجاد محیط صمیمی و پرجاذبه برای آنان در محیط های سازمانی توجه هر فرد دلسوز به آینده این مرزوبوم را به خود معطوف می دارد . چرا که با تلاش وهمفکری و هماهنگی کلیه آحاد و سازمانهای جامعه است که می توان بطور طبیعی امیدوار بود از طریق اعمال یک مدیریت صحیح و علمی در کشور در جهت توسعه وپیشرفت ، قدمهای اساسی بردارد ولذا همواره این سوال مطرح بوده و هست که چرا و چگونه پاره ای موارد ازطریق ایجاد انگیزش وارضای نیازهای منطقی ومعقول کارکنان در دلبستگی به کار و بالا بردن روحیه آنها تاثیر مثبت حاصل شده ویا بالعکس در اثر کم توجهی و ضعف مدیریت تا چه حد در روحیه وانگیزه افراد اثر سوء گذاشته است ؟چرا برخی افراد در یک شرکت با وجود امکانات ومزایای یکسان، فعال ودارای انگیزه و برخی دیگر چنین نیستند ؟ در چه صورتی افرادحداکثر توان خود را در کار به عمل می آورند؟ چگونه می توان روحیه شغلی آنان را افزایش داد؟

 

ابعاد چهارگانه مدل مایر و سالووی:

1) شناسایی عواطف در خود ودیگران

2) کاربرد عواطف

3) توانائی درک و فهم عواطف دیگران

4) مدیریت عواطف(حسن زاده، 1386).

یکی دیگر از عواملی که رفتار سازمانی هر فرد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، “انگیزش شغلی” است .

مدیران ، با احاطه به نحوه انگیزش کارکنان و انگیزه های آنان می توانند به کمک کارکنان درتحقق اهداف سازمان به سهولت گام برداشته و در انجام سایر وظایف خود نیز موفق باشند. از این رو رضایت کارکنان و علاقه مند کردن بیشتر آنها به شغل مورد تصدی درجهت برآورده شدن اهداف سازمانی از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر علل رضایت یا عدم رضایت کارکنان نسبت به کارشان مشخص شود ، می توان به منظور بهبود و ارتقاء شرایط کار ونیز جلب رضایت بیشتر آنها تلاش های اساسی تری انجام داد. چرا که وقتی انسان از شغل خود احساس خشنودی نماید ناخودآگاه مسئولیت خویش را با دقت بیشتری به انجام رسانده واز آن خوشحال می شود.

“انگیزش”  حالتی است که افراد را به انجام رفتار وعمل خاصی متمایل می سازد. در بحث انگیزه ها ، یادآوری این نکته مهم است که افراد ، نیازهای بسیاری دارند، همه این نیازها به طور مداوم در تعیین رفتار آنها رقابت می کنند. ترکیب این نیازها یا نیروی آنها در مورد همه افراد دقیقا یکسان نیست . کسانی وجود دارند که فقط به وسیله پول ، انگیزش پیدا می کنند وکسانی دیگر ، که در درجه اول به تامین ، توجه دارند و بدین ترتیب با وجود اینکه در مقام مدیر، ما باید به تفاوت های فردی توجه کنیم لیکن نباید این تصور پیش بیاید که نمی توانیم پیش بینی کنیم که فعلا در بین کارکنان ، کدام انگیزه ها بیشتر از انگیزه های دیگر اهمیت دارند. این انگیزه ها ، انگیزه های مسلط هستند ، یعنی انگیزه هایی که هنوز ارضاء نشده اند.

به نظر می رسد عواملی که موجب ایجاد انگیزه در کارکنان و رفع نیازهای آنها می شود و از سوی دیگر توجه به تفاوتهای فردی کارکنان مهترین موضوعاتی است که در بهره وری نیروی انسانی حائز اهمیت می باشند. این مهم عامل موثری در رسیدن به اهداف سازمان و یا جامعه صنعتی است. نبود انگیزه در کارکنان یک سازمان به عوامل متعددی بستگی دارد. از این رو مدیریت بایستی به دنبال راهکارهایی مناسب جهت افزایش انگیزه روانی مانند تشویق های مادی و یا … باشد.

مطالعات نشان داده است که هوش هیجانی نیز در موضوع رهبری به عنوان یک عامل تعیین کننده در رهبری اثربخش است. بارساد از دانشکده مدیریت پل در مطالعه ای درباره شناخت هوش هیجانی ، دریافت که گسترش عواطف مثبت درداخل گروه ها، همکاری ومشارکت اعضای گروه را تسهیل می کند، تعارض را کاهش می دهد و کارآیی اعضای گروه را بهبود می بخشد.

بنابراین با توجه به بیان مسئله مذکور ، پژوهش حاضر قصد دارد به پرسشهای زیر پاسخ دهد:

 

  • آیا بین هوش هیجانی و انگیزش شغلی رابطه وجود دارد؟

 

 

  • شناسائی عواطف درخود و دیگران
  • آیا بین مولفه های هوش هیجانی شامل :         –   کاربرد عواطف
  • توانائی درک و فهم عواطف دیگران
  • مدیریت عواطف

با انگیزش شغلی رابطه وجود دارد؟ بعبارتی آیا مولفه های هوش هیجانی قادر به پیش بینی انگیزش شغلی می‌باشند؟

 

1-4 سؤالات تحقیق

  • چه رابطه ای بین هوش هیجانی و انگیزش شغلی وجود دارد؟
  • چه رابطه ای بین مولفه ” شناخت عواطف خود ودیگران ” و “کاربرد عواطف “وجود دارد؟(ماتریس همبستگی)
  • چه رابطه ای بین مولفه “توانائی درک وفهم عواطف دیگران” و “مدیریت عواطف” وجود دارد؟

1-5 اهمیت و ضرورت تحقیق

سالهای مدید هوش به بعنوان مهمترین شاخص موفقیت در زندگی قلمداد می شد از این رو، استعداد علمی در آموزش، مورد تاکید قرار داشت. تحقیقات اخیر بیانگر آن است که بهره هوشی به تنهایی درصد اندکی از موفقیت در محیط کار یا زندگی را تبیین می کند. زمانی که رابطه نمرات تست بهره هوشی در عملکرد مطلوب افراد در مشاغل ، مورد تحلیل قرار گرفت، تحلیل ها نشان داد که درصد سهمی را که بهره هوشی در عملکرد مطلوب تبیین می کند، ممکن است بیش از ده درصد نباشد و حتی در حدود چهار درصد نیز در برخی تحقیقات به دست آمده است (سبحانی نژاد و یوزباشی، 1387، 79).

این مطلب زمانی نمود بیشتری دارد که ما در سازمان به سمت بالای سطوح سلسه مراتبی حرکت کنیم. در این سطوح اهمیت هوش هیجانی در مقایسه با بهره هوشی افزایش می یابد. در این زمینه گلمن و همکاران او معتقدند که هوش هیجانی در تمامی رده های سازمانی کاربرد زیادی دارد، اما در رده های مدیریتی اهمیتی حیاتی می یابد (بابایی و مومنی، 1384، 35).

هوش هیجانی می‌تواند نقش مهمی در رهبری، بهبود کارراهه(توسعه شغلی) و زندگی
حرفه ای ایفا نماید. هوش هیجانی به گونه ای تئوریزه شده تا بتواند نتایج کاری را بهبود بخشد اما به هیچ وجه نمی تواند بدون مهارتهای شغلی 

 

لینک دانلود :»

پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
  • ۹۸/۰۶/۰۱
  • مدیر سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Qajar carpet مکان ­یابی هنر معماری

تبار شناسی Rasht city

واکنش پرکین اعتماد به نفس اثرات فرآیند توکوفرولی پوشش بدن Village sports ضریب تغییرات روش آدومیان ژئوکالچر

Health assessment Hungry estimate ارشد پلیمر اسید آمینه پوشش بدن Like facades Public Schools

شرکت‌های تولیدی کلیله و دمنه افزایش وزن اصلاح ژنتیک میزان دینی طراحی کی وال

سالمند آزاری رویکرد احیا Fluorescence Teenage girl اثرات فرآیند Employment climate change Fertilizer 2 fluid flow ژئومکانیکی market regulation

آب و فاضلاب بازیابی گوگرد

هندو ایرانی مهندسی نساجی توسعه اقتصادی تصاویر x ray Gestational age

آینده ­نگری سبز آسیلال کار مختلط چهارگانه ژنو اسکندرنامه افزایش حلالیت ظرفیت قطع Purchase customers windows nt wind instruments

سرمایه فکری هنر معماری

ظلم ستیزی اثبات پایداری میزان دینی ترافیک شهری

شاه ‎پسند Future market پل های مورب و رتبه بندی توسعه اقتصادی ترافیک شهری wind instruments

افزایش وزن مایعات گازی فرهنگ سیاسی تلفیق دانش بومی

کاهش اراضی هنر معماری

اسکندرنامه سوگنو t s نابهنجاری رفتاری مسئولیت کیفری بیس فنول عدد اکتان Extrapolation کنترل‌کننده رضایتمندی برند سود مندی مزد ثابت بهداشت تغذیه تخریب اگزرژی اثرات فرآیند هوش کلامی تجزیه پروتئوم Gestational age

Transit of goods Morphodynamics رضایت مشتری

برق فشار قوی

نوستالژیک تقاضای بیمه عمر

واردات قطعی فشار مراقبتی حفره دهان سمینار عمران عدد اکتان urban edge تکنیک دلفی فازی Earthquake هموزیگوسیتی Damage repair

Hungry estimate واکنش پرکین اسید آمینه طرح مطالعاتی فرهنگ کیفیت Employment Social commitment Switchgears کنترل‌کننده Peace education

مهندسی نساجی آموزش صبر باور دینی سود معکوس Extrapolation رضایت زناشوئی

wind instruments Purchase customers ادله جرم تیر های بتنی مکان ­یابی آزمایشگاه آزمایشگاه سیستم های DG پنیر محلی عملکرد سازمانی توسعه دانش Social commitment Oil revenues

روش آدومیان Compost fertilizer

تولید بروش HI ادله جرم مایعات گازی

در زمان اتمام کار، برای ارسال متن یا فایل های تحویلی، با استفاده از دکمه‌ی «تحویل سفارش» وارد فرم تحویل سفارش شوید. در غیر این صورت سفارش شما در وضعیت «در حال انجام» باقی خواهد ماند.  

چشمه لرزه زا power converter Oil revenues ضریب تغییرات فروش نقدی تحلیل AHP مهندسی نساجی برق فشار قوی داوری خارجی Gestational age

کدگذار تنک انحلال وکالت

فناوری(UTAUT) مزد ثابت فروش نقدی اختلافات

فرهنگ کیفیت افزایش حلالیت پوشش بدن

تحلیل ساختاری

تحلیل ساختاری Indian and Iranian تمرین هوازی چهارگانه ژنو ادله جرم نگهداری غذا جراحی عمومی موضوع بیمه جراحی باز سنگ صنایع نسوز

برانگیختگی urban edge climate change

واردات قطعی چالش های حقوقی

Aluminizing The nature of hope Diwan Jami ظرفیت قطع تجزیه پروتئوم صنایع نسوز

رشد اقتصادی Village sports شاه ‎پسند صادرات برنج عدد اکتان Special crimes میزان دینی فروش نقدی

ظلم ستیزی چهارگانه ژنو معنادرمانی گروهی بیمه سلامت Future market کدگذار تنک Shared identity Indian and Iranian روغن ماهی

جریان نقد آزاد سواد جسمانی

اعتماد به نفس fast music تبار شناسی اعتماد به نفس Sociological روش ماهونی رشته برق مخابرات نابهنجاری رفتاری ظرفیت قطع fast music

اکسپرسیونیست مکان ­یابی موانع خدماتی کنترل رمپ رضایت زناشوئی

مسئولیت کیفری Shared identity Service system Ideological

تئوری دوگان

اکسپرسیونیست market regulation

نوستالژیک وارث کودک Health assessment

ظلم ستیزی سواد مالی سکولاریزاسیون هموزیگوسیتی تنش روتور موضوع بیمه تولید بروش HI Damage repair Alexithymia رشد اقتصادی Health assessment مضامین اشعار کنترل رمپ تخریب اگزرژی کسب وکار اختلالات رشدی Aluminizing چارچوب CMMI رضایتمندی برند واکنش پرکین Sociological صادرات برنج گیاهان زینتی مکان ­یابی سود انباشته سکولاریزاسیون آینده ­نگری توکوفرولی Fluorescence توریسم ورزشی اضافه وزن بیمه سلامت ترافیک شهری آموزش صبر Village sports کدگذار تنک Aluminizing سبز آسیلال Javascript Switchgears Diwan Jami Hungry estimate Extrapolation urban edge خشونت مردان Oil revenues بیوسولفور ارشد پلیمر

نکات خرید تلوزیون

فشار مراقبتی روش آدومیان understand بیس فنول مدیریت سیلاب برانگیختگی box section جراحی عمومی ادراک حسی حرکتی جراحی باز سنگ مایعات گازی تولید بروش HI رمانتیسیسم فشار مراقبتی Behavior factor

توریسم ورزشی سیستم سلولی چارچوب CMMI تحلیل AHP Social commitment The nature of hope Special crimes تکنیک دلفی فازی سکولاریزاسیون ادراک حسی حرکتی مدل پیشنهادی آب و فاضلاب تقاضای بیمه عمر فروش نقدی منطق فازی سواد مالی چالش های حقوقی اکراه بر اراده داوری خارجی چارچوب CMMI رویکرد احیا کنترل رمپ مسئولیت کیفری اسرای آزاد شده کسب وکار Rasht city

تئوری دوگان داوری خارجی Special crimes شرکت‌های تولیدی سوگنو t s رضایتمندی برند سواد جسمانی

fast music بازده عملیاتی سود انباشته موانع خدماتی اختلالات رشدی خستگی عضلات صنایع نسوز

Brand evidence box section Transit of goods سمینار عمران درآمد شهرداری سود مندی تعدیل گر جنسیت climate change

هندو ایرانی

AIM theory Javascript Fertilizer 2 سواد جسمانی

گیاهان زینتی تولید بروش HI Diwan Jami روش ماهونی سود مندی Fertilizer 2 خشونت مردان اخلاق مدیریتی ژئومکانیکی روش های تدریس درآمد شهرداری چالش های حقوقی مضامین اشعار understand اضافه وزن افزایش وزن Ideological باور دینی تصاویر x ray تنش روتور رمانتیسیسم Heart disease fast music

هندو ایرانی رشته برق مخابرات توریسم ورزشی آینده ­نگری کنترل‌کننده گیاهان زینتی چشمه لرزه زا Content model عملکرد کمی Heart disease رضایت مشتری

رضایت زناشوئی

ذهن سپهر Employment جراحی باز سنگ درآمد شهرداری
فریلنسر گرامی، طبق شرایط استفاده از خدمات سایت، مواردی نظیر طراحی گرافیکی، ترجمه و تولید محتوا جهت تکمیل سفارش باید متناسب با سلیقه‌ی خریدار باشند. لذا پیشنهاد می‌کنیم قبل از این که کار را به صورت کامل انجام دهید، در ابتدا یک نمونه‌ی اولیه از کار را برای مشتری ارسال نمایید و نظر مشتری را جویا شوید. سپس درصورتی که طرح و سبک کار مورد پسند خریدار بود کار را ادامه داده و به طور کامل تحویل دهید.
Future market آب و فاضلاب Shared identity

AIM theory تکنیک دلفی فازی windows nt windows nt Content model بیمه سلامت Behavior factor سیستم های اطلاعاتی مضامین اشعار Peace education

box section نقش رضایت مندی تخریب اگزرژی شاه ‎پسند فشار مراقبتی تجزیه پروتئوم تنش روتور عملکرد سازمانی تلفیق دانش بومی

ذهن سپهر فرهنگ سیاسی اخلاق مداری

Transit of goods خشونت مردان تحلیل AHP ژئوکالچر طراحی کی وال

Alexithymia فرهنگ سیاسی شرکت‌های تولیدی اثبات پایداری Teenage girl Rasht city

روش ماهونی Purchase customers Public Schools

روش هامرز نقش رضایت مندی اصلاح ژنتیک Fuel cell مزد ثابت آزمایشگاه Like facades عملکرد سازمانی اکراه بر اراده inventory موتور القایی

سالاری فر

Fertilizer 2 تجزیه پروتئوم inventory

موتور القایی روش هامرز Sociological گیاهان زینتی heart attack کدگذار تنک سرمایه فکری بهای تمام شده اثبات پایداری

The nature of hope اسید آمینه Ansal onion b

فناوری(UTAUT) بیوسولفور تلفیق دانش بومی

برانگیختگی توسعه اقتصادی cash market و رتبه بندی رضایت مشتری

Content model رمانتیسیسم

اکسپرسیونیست Morphodynamics رضایت زناشوئی

افزایش حلالیت برق فشار قوی سیستم های DG ژئومکانیکی بیس فنول

واردات قطعی understand

بازده عملیاتی

فناوری(UTAUT) inventory اختلالات رشدی رشد اقتصادی Like facades Ansal onion b تصاویر x ray Employment هموزیگوسیتی بیوسولفور سبز آسیلال

Brand evidence cash market Future market Ideological Morphodynamics تعدیل گر جنسیت ویندوز NT Brand evidence ویندوز NT اسکندرنامه سنسور رطوبت نابهنجاری رفتاری Switchgears جریان نقد آزاد

اسرای آزاد شده Health assessment سیستم سلولی آموزش صبر توکوفرولی The nature of hope ادراک حسی حرکتی کسب وکار تمرین هوازی تقاضای بیمه عمر کلیله و دمنه cheese plant رویکرد احیا cheese plant نگهداری غذا اصلاح ژنتیک

iran رشته برق مخابرات جریان نقد آزاد Compost fertilizer

Ansal onion b

ویندوز NT ژئوکالچر تئوری دوگان کنترل رمپ منطق فازی نقش رضایت مندی ظرفیت قطع

wind instruments