عنوان کامل پایان نامه :مقایسه ویژگیهای شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و عادی در مدارس ابتدایی
ج) تعاملات اجتماعی
تعریف نظری: شاید بتوان تعاملات اجتماعی را یکی از مهمترین عوامل رشد اجتماعی هر شخص تلقی نمود. یکی از معیارهای مهم اندازهگیری تعاملات اجتماعی هر کس، میزان سازگاری او با دیگران از قبیل دوستان، معلمان، خانواده و … است. تعاملات اجتماعی نه تنها در سازگاری با اطرافیانی که هم اکنون فرد با آنان سروکار دارد موثر است بلکه بعدها در میزان موفقیت شغلی و پیشرفت اجتماعی وی نیز تأثیر دارد. این افراد دارای خصوصیات زیر هستند: ۱٫ اشتغال ۲٫ پذیرش مسئولیت ۳٫ آیندهنگری ۴٫ میانهروی و اعتدال ۵٫ امیدواری و خوشبینی ۶٫ خوشطبعی، آسانگیری و پرهیز از سختگیری بیمورد (وایتزمن، ۱۹۹۸).
تعریف عملیاتی : منظور از تعاملات اجتماعی در این پژوهش نمرهای است که آزمودنی در پرسشنامه الیس -وایتزمن (۱۹۸۱) کسب کرد.
سوالات یا اهداف پایان نامه :
۱-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی روان رنجور خویی دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادی
۲-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی برون گرایی دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادی
۳-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی گشودگی نسبت به تجربه دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادی
۴-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی سازش پذیری دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادی
برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مقایسه ویژگیهای شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و عادی در مدارس ابتدایی
- ۹۵/۰۵/۲۲