سایت تخصصی پایان نامه های دانشگاهی

سایت تخصصی بررسی پایان نامه های دانشگاهی

سایت تخصصی پایان نامه های دانشگاهی

سایت تخصصی بررسی پایان نامه های دانشگاهی

پایان نامه های کارشناسی ارشد خرید و فروش و معاوضه پایان نامه آرشیو پایان نامه مجموعه کامل پایان نامه دسترسی متن کامل پایان نامه های ایران داک (گنج)رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت مواد نساجی هنر هوافضا مقاله isi فناوری اطلاعات علوم ارتباطات معماری و شهرسازی برنامه ریزی شهری ریاضی زیست شناسی کشاورزی تربیت بدنی بازاریابی گرافیک پژوهش هنر تبدیل انرژی مشاوره ساخت و تولید صنایع غذایی رایگان پروژه تحقیق پژوهش مقاله پلیمر سمینار

  • ۰
  • ۰

   

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

عنوان                                                                                                                صفحه

چکیده…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 13

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………..15

1-2- بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………..16

1-3- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق………………………………………………………………………………………………..18

1-4- سوال­های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..19

1-5- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………19

1-6- فرضیه ­های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..20

1-7- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..20

1-8- مدل مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..22

1-9- قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..23

1-9-1- قلمرو موضوعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………..23

1-9-2- قلمرو زمانی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..23

1-9-3- قلمرو مکانی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….23

1-10- تعریف عملیاتی واژه­ها…………………………………………………………………………………………………………..23

1-10-1- اندازه بانک……………………………………………………………………………………………………………………….23

1-10-2- کنترل هزینه­ها…………………………………………………………………………………………………………………..24

1-10-3-ساختار سپرده­ها…………………………………………………………………………………………………………………24

1-10-4- بهره وری کارکنان……………………………………………………………………………………………………………..24

1-10-5- اهرم مالی…………………………………………………………………………………………………………………………25

1-10-6- توسعه درآمدهای کارمزد……………………………………………………………………………………………………25

1-10-7- رشد………………………………………………………………………………………………………………………………..25

فصل دوم : ادبیات تحقیق

2-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………..28

2-2- سهم بازار………………………………………………………………………………………………………………………………29

2-3-عوامل موثر بر سهم بازار بانک­ها………………………………………………………………………………. ………………30

2-4- عوامل کیفی……………………………………………………………………………………………………………………………31

2-4-1- رفتار کارکنان………………………………………………………………………………………………………………………31

2-4-2- شایستگی و مهارت کارکنان………………………………………………………………………………………………….42

2-4-3- نوآوری در خدمات بانکی…………………………………………………………………………………………………….43

2-4-4- سود و تسهیلات…………………………………………………………………………………………………………………46

2-4-5- نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات…………………………………………………………………………………………..49

2-4-6- امکانات فیزیکی………………………………………………………………………………………………………………….52

2-4-7- قابلیت اعتماد……………………………………………………………………………………………………………………..53

2-4-8- تنوع در خدمات………………………………………………………………………………………………………………….54

2-4-9- سهولت در خدمات……………………………………………………………………………………………………………..55

2-4-10- رضایتمندی مشتریان………………………………………………………………………………………………………….58

2-5-عوامل کمی……………………………………………………………………………………………………………………………..61

2-5-1- نسبت­های سودآوری……………………………………………………………………………………………………………61

2-5-2- نسبت­های فعالیت……………………………………………………………………………………………………………….70

2-5-3-نسبت­های کارایی…………………………………………………………………………………………………………………77

فصل سوم: روش تحقیق

3-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….84

3-2-روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………85

3-3- جامعه آماری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..85

3-4- نمونه و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………….86

3-5- روش جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………87

3-6- روایی و پایایی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………88

3-7- روش تجزیه و تحلیل نتایج………………………………………………………………………………………………………90

3-7-1- تجزیه و تحلیل توصیفی……………………………………………………………………………………………………….90

3-7-2- تحلیل استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………..91

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها

4-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………..93

4-2-توصیف داده­ها…………………………………………………………………………………………………………………………94

4-3- آزمون میانگین یک جامعه………………………………………………………………………………………………………115

4-4- آزمون t جهت شناسایی عوامل کیفی اثر گذار بر سهم بازار بانک…………………………………………………116

4-5- آزمون میانگین یک جامعه………………………………………………………………………………………………………120

4-6- آزمون  tجهت شناسایی عوامل کمی اثر گذار بر سهم بازار بانک…………………………………………………120

4-7- رتبه بندی عوامل کیفی اثر گذار بر سهم بازار بانک……………………………………………………………………122

4-8- رتبه بندی عوامل کمی اثر گذار بر سهم بازار بانک……………………………………………………………………124

فصل پنجم: بحث و نتیجه­گیری

5-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..126

5-2- نتایج و یافته­ های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………126

5-2-1- شناسایی عوامل کیفی…………………………………………………………………………………………………………126

5-2-2- شناسایی عوامل کمی…………………………………………………………………………………………………………128

5-2-3- رتبه بندی عوامل کیفی و کمی اثر گذار بر سهم بازرا بانک صادرات………………………………………..128

5-2-4- نمونه ای از نتایج مطالعات پیشین………………………………………………………………………………………..129

5-3- بحث و نتیجه………………………………………………………………………………………………………………………..130

5-4- محدودیت­های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………131

5-5- پیشنهادها……………………………………………………………………………………………………………………………..131

5-5-1- توصیه ای برای تحقیقات آینده……………………………………………………………………………………………131

5-5-2- پیشنهادهای اجرایی……………………………………………………………………………………………………………132

منابع و مأخذ

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………….138

فهرست منابع غیر فارسی…………………………………………………………………………………………………………………142

چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………..150

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                صفحه

جدول 3-1- ضریب آلفای کرونباخ……………………………………………………………………………………………………………………………..90

4-2-1- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال1……………………………………………………………………………………………………………94

4-2-2- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال2……………………………………………………………………………………………………………95

4-2-3- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال3……………………………………………………………………………………………………………95

4-2-4- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال4……………………………………………………………………………………………………………95

4-2-5- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال5……………………………………………………………………………………………………………96

4-2-6- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال6……………………………………………………………………………………………………………96

4-2-7- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال7……………………………………………………………………………………………………………96

4-2-8- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال8……………………………………………………………………………………………………………97

4-2-9- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال9……………………………………………………………………………………………………………97

4-2-10- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال10………………………………………………………………………………………………………..97

4-2-11- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال11………………………………………………………………………………………………………..98

4-2-12- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال12………………………………………………………………………………………………………..98

4-2-13- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال13………………………………………………………………………………………………………..98

4-2-14- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال14………………………………………………………………………………………………………..99

4-2-15- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال15………………………………………………………………………………………………………..99

4-2-16- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال16………………………………………………………………………………………………………..99

4-2-17- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال17……………………………………………………………………………………………………..100

4-2-18- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال18……………………………………………………………………………………………………..100

4-2-19- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال19……………………………………………………………………………………………………..100

4-2-20- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال20……………………………………………………………………………………………………..101

4-2-21- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال21…………………………………………………………………………………………………….101

4-2-22- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال22……………………………………………………………………………………………………..101

4-2-23- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال23……………………………………………………………………………………………………..102

4-2-24- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال24…………………………………………………………………………………………………….102

4-2-25- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال25……………………………………………………………………………………………………..102

4-2-26- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال26……………………………………………………………………………………………………..103

4-2-27- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال27……………………………………………………………………………………………………..103

4-2-28- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال28……………………………………………………………………………………………………..103

4-2-29- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال29……………………………………………………………………………………………………..104

4-2-30- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال30……………………………………………………………………………………………………..104

4-2-31- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال31……………………………………………………………………………………………………..104

4-2-32- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال32…………………………………………………………………………………………………….105

4-2-33- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال33……………………………………………………………………………………………………..105

4-2-34- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال34……………………………………………………………………………………………………..105

4-2-35- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال35……………………………………………………………………………………………………..106

4-2-36- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال36……………………………………………………………………………………………………..106

4-2-37- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال37……………………………………………………………………………………………………..106

4-2-38- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال38……………………………………………………………………………………………………..107

4-2-39- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال39……………………………………………………………………………………………………..107

4-2-40- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال40……………………………………………………………………………………………………..107

4-2-41- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال41……………………………………………………………………………………………………..108

4-2-42- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال42……………………………………………………………………………………………………..108

4-2-43- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال43……………………………………………………………………………………………………..108

4-2-44- جدول فراوانی و درصد فراوانی سوال44……………………………………………………………………………………………………..109

4-2- 45 جدول میانگین و انحراف معیار پاسخ سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………..111

4-2-46 جدول میانگین و انحراف معیار متغیرهای مستقل کیفی…………………………………………………………………………………….114

4-2- 47 جدول میانگین و انحراف معیار متغیر­های کمی………………………………………………………………………………………………114

4-3-جدول انحراف معیار و خطای معیار میانگین متغیرهای کیفی آزمون t……………………………………………………………………..116

4-4- جدول آماره t و مقادیر معنی داری متغیرهای کیفی آزمون t………………………………………………………………………………….117

4-5-جدول انحراف معیار و خطای معیار میانگین متغیرهای کیفی آزمون t……………………………………………………………………..121

4-6- جدول آماره t  و مقادیر معنی داری متغیرهای کیفی آزمون t………………………………………………………………………………..121

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                                صفحه

نمودار 1-1- عوامل کیفی و کمی اثر گذار بر سهم بازار بانک………………………………………………………………………………………….22

نمودار 2-1 ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ……………………………………………………………………………………………………………….56

نمودار 2-2 تغییرات پیوسته در ارائه خدمات و نوآوری………………………………………………………………………………………………. 57

 

 

چکیده

توسعه اقتصادی یک کشور منجر به بهبود جایگاه آن کشور در زمینه ­های مالی و اقتصادی در جهان میگردد. یکی از ابزارهای لازم و موثر برای توسعه اقتصادی، وجود نظام بانکی کارآمد است. یک نظام بانکی سودآور و قوی بهتر می ­تواند در مقابل تکانه­های منفی بازار مقاومت کند و به نظام مالی یک اقتصاد، ثبات بخشد. از این رو دستیابی به یک نظام بانکداری سود آور و قوی زمانی حاصل می گردد که بانک ها دارای سهم بازار حداکثری باشند. سهم بازار به معنی بخش مهمی از کل بازار است که سازمان آن را به خود اختصاص داده و برنامه ­های بازاریابی خود را در راستای رفع نیازهای آن تنظیم می­نماید. از آنجا که یکی از مهم ترین اهداف بانک­ها در نظام بانکداری ایران کسب سهم بازار حداکثری می­باشد و ارتقاء سهم بازار بانک ها منجر به کسب موفقیت، فرصت­های رشد و افزایش قدرت رقابتی، کسب شهرت و اعتبار و نهایتاً کسب سود و بقای سازمان می گردد. پژوهش حاضر با عنوان” شناسایی و رتبه بندی عوامل کمی و کیفی تاثیر گذار بر سهم بازار بانک صادرات شهر اصفهان” به انجام رسیده است. از تعداد 1050 نفر کارمند بانک صادرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از فرمول کوکران، تعداد 281 نفر از شعب مختلف به طور تصادفی انتخاب شد. برای آزمون فرضیه ­ها پس از پردازش اطلاعات به کمک نرم افزار SPSS ، از روشt  مستقل و آزمون فریدمن رتبه بندی صورت پذیرفت. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ­ها حاکی از این بود که بین عوامل کیفی نظیر رفتار کارکنان، رضایتمندی مشتریان، شایستگی و مهارت کارکنان، سود و تسهیلات، نوآوری در خدمات بانکی، احساس امنیت، نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات بانکی، امکانات فیزیکی بانک و سهم بازار بانک صادرات شهر اصفهان از نظر آماری ارتباط معنی­دار وجود دارد و رتبه بندی آنها از نظر اهمیت اثر گذاری بر سهم بازار بانک صادرات به ترتیب نوشته شده در بالا است (از بیشتر به کمتر). بین عوامل کمی نظیر  نسبت های سودآوری، نسبت­های فعالیت، نسبت­های کارایی و سهم بازار بانک صادرات شهر اصفهان نیز از نظر آماری ارتباط معنی­دار وجود دارد و رتبه بندی آنها از نظر اهمیت اثر گذاری بر سهم بازار بانک صادرات به ترتیب بالا نوشته شده است( از بیشتر به کمتر).

واژگان کلیدی: سهم بازار بانک صادرات، عوامل کیفی، عوامل کمی.

 

 

فصل اول

کلیات تحقیق

 

 

1-1- مقدمه:

توسعه اقتصادی یک کشور منجر به بهبود جایگاه آن کشور در زمینه ­های مالی و اقتصادی در جهان می­گردد. یکی از ابزارهای لازم و موثر برای توسعه اقتصادی، وجود نظام بانکی کارآمد است. بانک­ها نبض فعالیت­های مالی هستند و وضعیت حاکم بر آن­ها می ­تواند تاثیر مهمی بر سایر بخش­های اقتصادی یک جامعه داشته باشد. بانکها با سازماندهی و هدایت دریافت­ها و پرداخت­ها امر مبادلات تجاری و بازرگانی را تسهیل کرده موجب گسترش بازارها، رشد و شکوفایی اقتصادی می­گردند. این موضوع به ویژه برای ایران که در آن بازاری برای بدهی وجود ندارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، و به عنوان تنها فراهم کننده وجوه عمل می­ کنند و پایداری آنها مهم ترین چالش نظام مالی کشور است(برگر، 2008، ص46). بنابراین، یک نظام بانکی سودآور و قوی بهتر می ­تواند در مقابل تکانه­های منفی بازار مقاومت کند و به نظام مالی یک اقتصاد، ثبات بخشد (آتاناسگلو، 2008 ، ص 121). از این رو دستیابی به یک نظام بانکداری سود آور و قوی زمانی حاصل می گردد که بانک ها دارای سهم بازار حداکثری باشند. سهم بازار به معنی بخش مهمی از کل بازار است که سازمان آن را به خود اختصاص داده و برنامه ­های بازاریابی خود را در راستای رفع نیازهای آن تنظیم می­نماید.

بنابراین توجه به تحقیقات در زمینه ارتقاء سهم بازار بانک ها از آنجا ناشی می­شود که نقش سهم بازار در کسب موفقیت یا شکست، فرصت­های رشد و قدرت رقابتی، کسب شهرت و اعتبار و نهایتاً کسب سود حداکثری و بقای سازمان به اثبات رسیده است.

 

بیان مسئله
هدف اصلی مدیریت بانکی مشابه هر کسب و کار دیگری دستیابی به سود است همانطور که الزام اساسی در تمام فعالیت­های انتفاعی، سود آوری می­باشد(برگر، 2008، ص4696). بنابراین از مهم ترین اهداف بانک­ها در نظام بانکداری ایران کسب سهم بازار حداکثری می­باشد. سهم بازار به معنی بخشی از کل بازار است که سازمان آن را به خود اختصاص داده و برنامه ­های بازاریابی خود را در راستای رفع نیازهای آن تنظیم می­نماید. این سهم شامل سهم از منابع پولی و توان در جذب منابع پولی بیشتر و نیز سهم از درآمدها و خدمات بانکی قابل ارائه و تحصیل در صنعت بانکداری می­باشد(ابراهیمی، 1386). به اعتقاد بسیاری، ایجاد و حفظ سهم بازار تنها فلسفه شکل­ گیری نام­های تجاری بوده و نام تجاری قدرتمند مترادف با سود کلان است. اهمیت ارتقاء سهم بازار از آنجا ناشی می­شود که نقش سهم بازار در سنجش موفقیت یا شکست بنگاه، فرصت­های رشد و قدرت رقابتی، کسب شهرت و اعتبار و نهایتاً کسب سود و بقای سازمان به اثبات رسیده است.

مطالعه تغییرات سهم بازار دارای دو مزیت است. اول اینکه سهم بازار همبستگی بالایی با سودآوری بانک سرمایه­گذار دارد (اکلس، 1988) و شناسایی اهمیت نسبی عوامل کمی بر توضیح تغییرات سهم بازار از نظر عملی معنی­دار است. ثانیا سهم باز


برای دانلود فایل متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید


  • ۹۸/۰۳/۱۷
  • مدیر سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Qajar carpet مکان ­یابی هنر معماری

تبار شناسی Rasht city

واکنش پرکین اعتماد به نفس اثرات فرآیند توکوفرولی پوشش بدن Village sports ضریب تغییرات روش آدومیان ژئوکالچر

Health assessment Hungry estimate ارشد پلیمر اسید آمینه پوشش بدن Like facades Public Schools

شرکت‌های تولیدی کلیله و دمنه افزایش وزن اصلاح ژنتیک میزان دینی طراحی کی وال

سالمند آزاری رویکرد احیا Fluorescence Teenage girl اثرات فرآیند Employment climate change Fertilizer 2 fluid flow ژئومکانیکی market regulation

آب و فاضلاب بازیابی گوگرد

هندو ایرانی مهندسی نساجی توسعه اقتصادی تصاویر x ray Gestational age

آینده ­نگری سبز آسیلال کار مختلط چهارگانه ژنو اسکندرنامه افزایش حلالیت ظرفیت قطع Purchase customers windows nt wind instruments

سرمایه فکری هنر معماری

ظلم ستیزی اثبات پایداری میزان دینی ترافیک شهری

شاه ‎پسند Future market پل های مورب و رتبه بندی توسعه اقتصادی ترافیک شهری wind instruments

افزایش وزن مایعات گازی فرهنگ سیاسی تلفیق دانش بومی

کاهش اراضی هنر معماری

اسکندرنامه سوگنو t s نابهنجاری رفتاری مسئولیت کیفری بیس فنول عدد اکتان Extrapolation کنترل‌کننده رضایتمندی برند سود مندی مزد ثابت بهداشت تغذیه تخریب اگزرژی اثرات فرآیند هوش کلامی تجزیه پروتئوم Gestational age

Transit of goods Morphodynamics رضایت مشتری

برق فشار قوی

نوستالژیک تقاضای بیمه عمر

واردات قطعی فشار مراقبتی حفره دهان سمینار عمران عدد اکتان urban edge تکنیک دلفی فازی Earthquake هموزیگوسیتی Damage repair

Hungry estimate واکنش پرکین اسید آمینه طرح مطالعاتی فرهنگ کیفیت Employment Social commitment Switchgears کنترل‌کننده Peace education

مهندسی نساجی آموزش صبر باور دینی سود معکوس Extrapolation رضایت زناشوئی

wind instruments Purchase customers ادله جرم تیر های بتنی مکان ­یابی آزمایشگاه آزمایشگاه سیستم های DG پنیر محلی عملکرد سازمانی توسعه دانش Social commitment Oil revenues

روش آدومیان Compost fertilizer

تولید بروش HI ادله جرم مایعات گازی

در زمان اتمام کار، برای ارسال متن یا فایل های تحویلی، با استفاده از دکمه‌ی «تحویل سفارش» وارد فرم تحویل سفارش شوید. در غیر این صورت سفارش شما در وضعیت «در حال انجام» باقی خواهد ماند.  

چشمه لرزه زا power converter Oil revenues ضریب تغییرات فروش نقدی تحلیل AHP مهندسی نساجی برق فشار قوی داوری خارجی Gestational age

کدگذار تنک انحلال وکالت

فناوری(UTAUT) مزد ثابت فروش نقدی اختلافات

فرهنگ کیفیت افزایش حلالیت پوشش بدن

تحلیل ساختاری

تحلیل ساختاری Indian and Iranian تمرین هوازی چهارگانه ژنو ادله جرم نگهداری غذا جراحی عمومی موضوع بیمه جراحی باز سنگ صنایع نسوز

برانگیختگی urban edge climate change

واردات قطعی چالش های حقوقی

Aluminizing The nature of hope Diwan Jami ظرفیت قطع تجزیه پروتئوم صنایع نسوز

رشد اقتصادی Village sports شاه ‎پسند صادرات برنج عدد اکتان Special crimes میزان دینی فروش نقدی

ظلم ستیزی چهارگانه ژنو معنادرمانی گروهی بیمه سلامت Future market کدگذار تنک Shared identity Indian and Iranian روغن ماهی

جریان نقد آزاد سواد جسمانی

اعتماد به نفس fast music تبار شناسی اعتماد به نفس Sociological روش ماهونی رشته برق مخابرات نابهنجاری رفتاری ظرفیت قطع fast music

اکسپرسیونیست مکان ­یابی موانع خدماتی کنترل رمپ رضایت زناشوئی

مسئولیت کیفری Shared identity Service system Ideological

تئوری دوگان

اکسپرسیونیست market regulation

نوستالژیک وارث کودک Health assessment

ظلم ستیزی سواد مالی سکولاریزاسیون هموزیگوسیتی تنش روتور موضوع بیمه تولید بروش HI Damage repair Alexithymia رشد اقتصادی Health assessment مضامین اشعار کنترل رمپ تخریب اگزرژی کسب وکار اختلالات رشدی Aluminizing چارچوب CMMI رضایتمندی برند واکنش پرکین Sociological صادرات برنج گیاهان زینتی مکان ­یابی سود انباشته سکولاریزاسیون آینده ­نگری توکوفرولی Fluorescence توریسم ورزشی اضافه وزن بیمه سلامت ترافیک شهری آموزش صبر Village sports کدگذار تنک Aluminizing سبز آسیلال Javascript Switchgears Diwan Jami Hungry estimate Extrapolation urban edge خشونت مردان Oil revenues بیوسولفور ارشد پلیمر

نکات خرید تلوزیون

فشار مراقبتی روش آدومیان understand بیس فنول مدیریت سیلاب برانگیختگی box section جراحی عمومی ادراک حسی حرکتی جراحی باز سنگ مایعات گازی تولید بروش HI رمانتیسیسم فشار مراقبتی Behavior factor

توریسم ورزشی سیستم سلولی چارچوب CMMI تحلیل AHP Social commitment The nature of hope Special crimes تکنیک دلفی فازی سکولاریزاسیون ادراک حسی حرکتی مدل پیشنهادی آب و فاضلاب تقاضای بیمه عمر فروش نقدی منطق فازی سواد مالی چالش های حقوقی اکراه بر اراده داوری خارجی چارچوب CMMI رویکرد احیا کنترل رمپ مسئولیت کیفری اسرای آزاد شده کسب وکار Rasht city

تئوری دوگان داوری خارجی Special crimes شرکت‌های تولیدی سوگنو t s رضایتمندی برند سواد جسمانی

fast music بازده عملیاتی سود انباشته موانع خدماتی اختلالات رشدی خستگی عضلات صنایع نسوز

Brand evidence box section Transit of goods سمینار عمران درآمد شهرداری سود مندی تعدیل گر جنسیت climate change

هندو ایرانی

AIM theory Javascript Fertilizer 2 سواد جسمانی

گیاهان زینتی تولید بروش HI Diwan Jami روش ماهونی سود مندی Fertilizer 2 خشونت مردان اخلاق مدیریتی ژئومکانیکی روش های تدریس درآمد شهرداری چالش های حقوقی مضامین اشعار understand اضافه وزن افزایش وزن Ideological باور دینی تصاویر x ray تنش روتور رمانتیسیسم Heart disease fast music

هندو ایرانی رشته برق مخابرات توریسم ورزشی آینده ­نگری کنترل‌کننده گیاهان زینتی چشمه لرزه زا Content model عملکرد کمی Heart disease رضایت مشتری

رضایت زناشوئی

ذهن سپهر Employment جراحی باز سنگ درآمد شهرداری
فریلنسر گرامی، طبق شرایط استفاده از خدمات سایت، مواردی نظیر طراحی گرافیکی، ترجمه و تولید محتوا جهت تکمیل سفارش باید متناسب با سلیقه‌ی خریدار باشند. لذا پیشنهاد می‌کنیم قبل از این که کار را به صورت کامل انجام دهید، در ابتدا یک نمونه‌ی اولیه از کار را برای مشتری ارسال نمایید و نظر مشتری را جویا شوید. سپس درصورتی که طرح و سبک کار مورد پسند خریدار بود کار را ادامه داده و به طور کامل تحویل دهید.
Future market آب و فاضلاب Shared identity

AIM theory تکنیک دلفی فازی windows nt windows nt Content model بیمه سلامت Behavior factor سیستم های اطلاعاتی مضامین اشعار Peace education

box section نقش رضایت مندی تخریب اگزرژی شاه ‎پسند فشار مراقبتی تجزیه پروتئوم تنش روتور عملکرد سازمانی تلفیق دانش بومی

ذهن سپهر فرهنگ سیاسی اخلاق مداری

Transit of goods خشونت مردان تحلیل AHP ژئوکالچر طراحی کی وال

Alexithymia فرهنگ سیاسی شرکت‌های تولیدی اثبات پایداری Teenage girl Rasht city

روش ماهونی Purchase customers Public Schools

روش هامرز نقش رضایت مندی اصلاح ژنتیک Fuel cell مزد ثابت آزمایشگاه Like facades عملکرد سازمانی اکراه بر اراده inventory موتور القایی

سالاری فر

Fertilizer 2 تجزیه پروتئوم inventory

موتور القایی روش هامرز Sociological گیاهان زینتی heart attack کدگذار تنک سرمایه فکری بهای تمام شده اثبات پایداری

The nature of hope اسید آمینه Ansal onion b

فناوری(UTAUT) بیوسولفور تلفیق دانش بومی

برانگیختگی توسعه اقتصادی cash market و رتبه بندی رضایت مشتری

Content model رمانتیسیسم

اکسپرسیونیست Morphodynamics رضایت زناشوئی

افزایش حلالیت برق فشار قوی سیستم های DG ژئومکانیکی بیس فنول

واردات قطعی understand

بازده عملیاتی

فناوری(UTAUT) inventory اختلالات رشدی رشد اقتصادی Like facades Ansal onion b تصاویر x ray Employment هموزیگوسیتی بیوسولفور سبز آسیلال

Brand evidence cash market Future market Ideological Morphodynamics تعدیل گر جنسیت ویندوز NT Brand evidence ویندوز NT اسکندرنامه سنسور رطوبت نابهنجاری رفتاری Switchgears جریان نقد آزاد

اسرای آزاد شده Health assessment سیستم سلولی آموزش صبر توکوفرولی The nature of hope ادراک حسی حرکتی کسب وکار تمرین هوازی تقاضای بیمه عمر کلیله و دمنه cheese plant رویکرد احیا cheese plant نگهداری غذا اصلاح ژنتیک

iran رشته برق مخابرات جریان نقد آزاد Compost fertilizer

Ansal onion b

ویندوز NT ژئوکالچر تئوری دوگان کنترل رمپ منطق فازی نقش رضایت مندی ظرفیت قطع

wind instruments